miércoles, 11 de marzo de 2009

AMARG DESPERTAMENT (Violència de gènere) catalá

Que serà del meu amor si em falta la nit captiva
De la lluna curiosa i calmada que enllumena la meva vida
I en els dies d'antany que tinc clavats endins
Es recreen tots els meus amors en els meus pensaments.
Els abraço, els beso, els dic lo molt qu’els enyoro
I es van acomiadant i marxant tots els meus tresors
Em sorprèn la meva ombra dormida en barca de nácar
Mentre cobreix la lluna el meu cos amb gotes de plata
Són les llàgrimes dolces de l'àngel que cuida la meva vida
En vetllades d´auroras primerenques, en nits perdudes
El cant d'ocells trenca els meus somnis de fades
I el rubor dels cels conspira robant-me l'ànima

I desperta del somni plorant esclava i captiva
Resignada i perplexa contant totes les seves ferides.
La paraula que arrasa dispara els seus dards ardents
Que esqueixan matant a poc a poc la seva dolençosa vida
Elevant prègaria als cels, murmuri diari
Que els núvols recullen i emboliquen en blanc sudari
Li agraeix als cels els somnis de nits serenes
Doncs seguir en silenci al seu costat és una condemna


Euquel Luce

No hay comentarios: